Op basis van het respons-aantal is duidelijk een verschil zichtbaar bij bedrijven waarvan het bedienend personeel de Dinerate training heeft gevolgd.
Tijdens de Dinerate-training van 3 uur komen de volgende zaken aan bod:
- Wat betekent ambassadeurschap voor een restaurant of hotel?
- Wat zijn de korte en lange termijn positieve omzet gevolgen (bv omzetstijging vanaf 23.000 euro) van ambassadeurs en de reputatie van een restaurant of hotel?
- Hoe krijg je meer ambassadeurs?
- Wat is het belang van uw ‘online’ reputatie in combinatie met Social Media?
- Wat is een klacht? Hoe herken je een klacht, en hoe ga je er mee om
- Wat is de gemiste omzet van ontevreden gasten ( rekenvoorbeelden leveren al snel 18.000 euro aan gemiste omzet op)?
- Hoe kan het Dinerate-‘vangnet’ het missen van omzet voorkomen?
- Hoe werkt Dinerate, zodat personeel zelfverzekerd Dinerate kan promoten bij de gasten.
Deze training is van grote invloed op de acceptatie van Dinerate door het personeel en de effectiviteit van Dinerate. Tezamen levert dit tevens een verhoogde betrokkenheid van het personeel op ten aanzien van gasttevredenheid!