Klagers worden snel en geautomatiseerd benaderd

By 15 november 2013 september 26th, 2019 gasttevredenheid

Klagers worden snel en geautomatiseerd benaderd

We ontvangen met Dinerate klachten die we vroeger niet kregen omdat mensen maar weinig ter plekke klagen. Voorheen zag je die categorie gasten niet meer terug. Nu is dat anders, want die klagers worden heel snel benaderd en we hebben de mogelijkheid om iets terug te doen. Dinerate heeft dat goed geautomatiseerd, we hoeven er weinig voor te doen. Dinerate biedt vervolgens een mooie database waarmee je bijvoorbeeld een team van beoordelaars kunt samenstellen die je uitnodigt om nieuwe gerechten te proeven. Of je kunt ze feliciteren als ze jarig zijn en hen de receptuur van hun favoriete gerecht opsturen. Ook dit is een mooi voorbeeld van het versterken van de gastrelatie, Dinerate voegt dus op veel fronten iets toe.

Medewerkers worden getraind in stimuleren feedback

We worden goed begeleid door Dinerate. Onze bedieningsmedewerkers worden getraind in hoe ze de gast kunnen stimuleren feedback te geven. En Dinerate geeft zelf ook feedback. Als onze aandacht wat verslapt krijgen we een seintje dat we de gasten meer moeten enthousiasmeren om hun feedback te geven. Verder heeft Dinerate op ons verzoek een Engelstalige versie gemaakt voor onze vele buitenlandse gasten en er komt een versie voor onze hotelkamers, daar zijn we blij mee.